Практична примена вишефронталне наставе

Недавно је завршен семинар ”Нова школа – Вишефронтална настава”. Атмосфера са данас одржаних часова током којих смо покушали да применимо овај облик наставе приказана је на слици. ВФН захтева максималан ангажман наставника, али нуди задовољство када се примети напредак у раду ученика.

Desktop_AutoCollage_9_Images

Након одржаних теоријских часова, на вежбама је настала ”електронска коцка” за друштвене игре.

Advertisements

2 thoughts on “Практична примена вишефронталне наставе

  1. Pokušavam da se informišem o višefrontalnoj nastavi… Koliko ima učenika sa negativnim ocenama? Meni se čini da su neki suviše neodgovorni i da bi ih takav pristup uljuljkao u lenjosti… Kakva su vaša iskustva u tom smislu?
    Kako usklađujete taj pristup sa pravilnikom o ocenjivanju? Šta je sa ocenama na aktivnost na času, na primer? Šta ako neko nauči gradivo unapred? Kada i kako se evidentira ta ocena?

  2. Немам довољно искуства са ВФН да би могла да Вам дам добар савет. Недавно сам завршила курс у организацији http://moodle.abakus.edu.rs/ и покушавам да унесем промене у наставу.
    Савет на семинару је био да кренемо малим корацима, најбоље пред крај школске године. За сада не радим у целини ВФН, али је тема коју смо обрађивали била захвална за овакав вид рада. Разред са којим сам радила је јако тешко активирати, па ми је изузетно драго што је ово био успешан покушај.
    О детаљима можемо разговарати путем личних порука.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s