Креативни „хаос“ у учионици

Покушали смо да „направимо“ мале промене у раду. Промене су засноване на нашем разумевању рада професора Ерика Мазура (Eric Mazur) и могућностима које имамо.

Ученици пре часа прочитају лекцију и одговоре на питања која се налазе на интернету. Током предавања највећу пажњу посвећујемо „проблематичним“ деловима. Ученици одговарају на постављено питање, а начин постављања питања је од суштинске важности. Питање постављамо два пута. Први одговор је мишљење ученика засновано на ранијем искуству и разумевању прочитане лекције. Након тога следи дискусија током које сваки ученик покушава да увери колеге да баш он исправно мисли. Очекивани резултат дискусије је да ученици који су добро разумели градиво увере „суседе“ да су у праву.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s