Фото колаж макс (Photo Collage Max)

Веома волим да бележим значајне тренутке мог живота фотоапаратом. Можда је то због малог броја фотографија које чувају сећање на моје детињство. Данашњи дигитални фотоапарати дају нам могућност да забележимо све што пожелимо, па тако многи од нас претерују. Дигиталне фотографије су најчешће снимљене негде на хард диску и ретко их погледамо. Фотографија у руци и стари, добри фото-албуми су ипак нешто посебно.

Недавно ми је пријатељица показала фото албуме које је направила као поклоне мајци за рођендан и родитељима за годишњицу брака. Последњи који је уредила и потом одштампала био је за кћерку поводом завршетка факултета. Разнежила сам се када сам видела како се девојчица мењала у девојку. Мало је рећи да албуми изгледају лепо.

Гледамо фотографије, осећам се спокојно, смешкамо се и коментаришемо.

Хоћу и ја да направим нешто мојој деци. Питам је који програм користи.  Она каже: “Фото колаж макс (Photo Collage Max). Ја сам веома задовољна његовим могућностима. Могу да урадим све што ми треба, а уз то је веома једноставан”.

А, шта то може Photo Collage Max?

Омогућава вам да у само неколико кликова направите колаже, честитке и календаре са омиљеним фотографијама.
За пробу сам преузела бесплатну верзију програма и инсталирала је на свој рачунар. Они који ме познају, знају да се трудим да користим веб алате (раде посао, а не оптерећују ми рачунар), али нисам за то да обраду приватних фотографија радим на интернету.

Након покретања програма бирате да ли ћете уређивати честитку, календар или колаж. Било коју опцију да изаберете у понуди је 15 основних шаблона. Детаље који се налазе на шаблону можете мењати, померати, ротирати,  брисати. Програм има могућност мењања тема, позадине, уношења различитих облика, слика из клипарта (Clipart), додавања текста и маски и наравно рад са фотографијама. Посебно ми се допада што подржава наше писмо – ћирилицу.  Елементи су постављени као посебни слојеви тако да се сваки од њих може уређивати посебно у било ком тренутку.

Рад можете снимити као пројекат и уређивати касније. Ако га снимате као форографију подржава  формате: .bmp, .jpg, .jpeg, .png, .gif и .tga формат.

При изради календара програм подржава енглески, немачки и шпански језик. Међутим, ни то није проблем јер је могуће уређивање текста или искључивање нежељених делова. При томе ми као посебан блок додајемо жељени текст.

Мана бесплатне верзије програма је што преко слике поставља водени жиг. Да би се ослободили воденог жига можете га купити за $49.95, а тренутно је на акцији и кошта $29.95.

Вебмастерима, блогерима и Интернет колумнистима аутори нуде бесплатну лиценцу ако напишу чланак на свом сајту или блогу од најмање 400 речи. Веб простор мора бити активан и индексиран од стране Гугла (Google).

PhotoCollageMax

Обавестићу вас да ли су испунили обећање.

2 thoughts on “Фото колаж макс (Photo Collage Max)

Оставите одговор

