10 НАВИКА СРЕЋНИХ ЉУДИ

САМО ЗА ПАМЕТНЕ

Ако размишљамо о томе шта људе чини срећним, онда је одговор веома једноставан, то су њихове навике. Сви ми живимо у различитим околностима, али наше навике у великој мери утичу и на ниво наше среће.

Људи, који самоуверено иду кроз живот, имају посебан поглед на свет. Они су срећни, не зато што су богати, савршено здрави или немају никаквих проблема, него су развили навике које им омогућавају да остану усправни и у најтежим ситуацијама.

НЕЗАИНТЕРЕСОВАНОСТ ЗА СЛУШАЊЕ ТУЂИХ КОМЕНТАРА

Овакав став је добро изразила Коко Шанел: ”Не занима ме шта други мисле о мени, јер ја не размишљам о свима њима.” Ми смо научени да уважавамо туђе мишљење, али око нас је велики број људи и сви они имају своје мишљење. Ако покушамо да угодимо свима, како би онда изгледао наш живот? Ми треба да делујемо у складу са нашим ставом. Можда ти поступци нису најисправнији, али то је наше…

View original post 798 more words

Оставите одговор

