Градови будућности

Покушавајући да направим мало реда на свом рачунару пронашла сам рад који су радили, тада ученици првог разреда, данашњи матуранти. Нажалост немам оригиналну верзију, па звук у другом делу филма није добро синхронизован са видеом. Ипак, и у овој верзији рад ми је драг. Гледам видео, слушам глас и размишљам о томе каква су деца били када сам почела да радим са њима. Промене које су наступиле код њих су значајне. Нису само порасли, него су одрасли.

Ово је био наш први заједнички пројекат. Како су Неђо, Стево, Млађо и Лазо размишљали о градовима будућности давне 2011. године?

 

 

One thought on “Градови будућности

  1. Хаха, ово враћа сећања. 😀 Тачно се сећам да сам монтажу овог дела о аутомобилима радио првог маја и тад је падала киша. 😀
    Ово је уједино био и мој први пројекат у неком тиму! 😀
    Хвала Вам на видеу, морам признати да је и мени веома драг. 🙂

Оставите одговор

