Дигитално спретно дете није и функционални корисник технологије

„Богата деца користе Интернет да напредују, а сиромашна деца га користе бесмислено“ – Џереми Олшен

уСавршени Нушић

Лидија Краљ (@LidijaKralj), наставница математике из Великог Буковеца, врло, врло често објављује интересантне чланке, а ја их, исто толико често, ретвитујем. У даљем тексту је превод чланка Џеремија Олшена „Богата деца користе Интернет да напредују, а сиромашна деца га користе бесмислено“ (http://www.marketwatch.com/story/why-the-internet-did-zero-to-help-poor-american-kids-2015-03-17), који је Лидија недавно поделила на свом Фејсбук профилу. Читајући га, помислила сам колико је истина оно што ми, наставници информатике непрестано наглашавамо – дигитално спретно дете није и функционални корисник технологије! Размишљамо ли, на друштвеном нивоу, о нашој деци у дигиталној стварности? Или све препуштамо родитељима?

Дакле, чланак из MarketWatch-а:

Знање је јефтино. Неколико притисака на паметни телефон и свако може да урони у дела Платона и Ајнштајна, погледа предавања на Харварду или Принстону, или да потражи рецепт за пицу са кором од карфиола, без трошења иједног јединог пенија. Ипак, поред свих ових чуда, свог богатства насталог зато што су информације бесплатне…

View original post 401 more words

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s